آیا علم خواص سنگ آمیتیست را تایید می کند؟

در این مقاله از گالری رادسام سعی می کنیم خواص تجربه شده ی سنگ آمیتیست را با شما به اشتراک بگذاریم، گالری سنگ رادسام سعی دارد به شما توصیح دهد که برای اطمینان به هر چیزی منتظر تایید علم نباشید.

علم از خرد و هوشمندی انسان میلیاردها سال عقب تر است و هرگز این دو با هم تلاقی نخواهند داشت و تا ابد هوشمندی انسان پیشتاز خواهد بود.

بسیاری از ما انسان ها انتظار داریم هر موضوعی را به صورت فیزیکی ببینیم تا بتوانیم باورش کنیم، و یا اینکه منتظر هستیم که علم هر چیزی را برای ما تایید کند و بعد ما قبول کنیم. و فقط کافیست چند مقاله ی علمی که صرفا در مورد یک جنبه از یک موضوع خاص تحقیق کرده باشد را ببینیم آنگاه چشم بسته  قبول میکنیم  فارغ از اینکه یک مقاله ی علمی الزاما دلیل بر ارزشمندی و صحت موضوعی نیست.

گاهی فراموش می کنیم که به خرد خودمان هم اعتماد کنیم، گاهی فراموش می کنیم که به هوشمندی انسان توجه کنیم و صرفا در انتظار تحقیق چند دانشمند در گوشه ای از دنیا هستیم تا با اطمینان خاطر هر دارویی را مصرف کنیم و یا به خورد عزیزانمان بدهیم.

فروش رفت
20221231_161303
گردنبند هفت گوی آمیتیست

720,000 تومان

ست رز کوارتز
ست دستبند و گردنبند رز کوارتز

570,000 تومان

علم همچنان نمی تواند بگوید بعد از اینکه تقسیم سلولی در رحم مادر شروع شد چگونه هر سلولی هوشمندانه مسیر خود را پیش می گیرد، اصلا این نظم از کجا می آید، بر فرض هم که بتواند دلیل رشد فیزیکی انسان در رحم مادر را توضیح دهد ، پس چرا توضیح نمی دهد که آن سلول های منظم و تفیک شده که به آن نوزاد انسان می گویند بعد از تولد گریه میکند، شیر می خورد، می خوابد و زنده است.

مگر کلیه ها ، قلب و چشم ها هم نظم سلولی ندارند.؟ پس چرا اگر قلب انسان را از بدنش خارج کنیم گریه نمی کند؟؟؟

پس وقت آن رسیده که باور کنیم علم همه چیز نیست و ما فقط آن فیزیکی که میبینیم نیستیم فیزیک انسان بدون آن بخش نادیدنی و آن انرژی لایتناهی که روح می نامیمش هیچ کاربردی ندارد.

سنگ آمیتیست کیفیت زندگی شما را تغییر می دهد!!

هزاران نفر تا کنون از خواص واقعی سنگ آمیتیست در ارتقای کیفیت زندگی شان استفاده کرده اند ،پزشکان طب مکمل و طب آیورودا تاکنون از کریستال ها برای کمک به شفای ذهن و جسم انسان استفاده های زیادی کرده اند. یکی از این کریستال ها آمیتیست بنفش است که قدرتمندی آن بارها توسط انسانهای زیادی تجربه شده است.

رادسام گالری سعی دارد خواننده را متقاعد کند که پشتیبانی علمی تنها نقطه ی اتکا به خواص شگفت انگیز و بی نظیر سنگ آمیتیست نیست. پس این فرصت را از دست ندهید و به تجربه ای که هزاران انسان با استفاده از سنگ ها و کریستالها داشته اند اعتماد کنید شاید روزی که علم فرصت کند تحقیقات کافی را در مورد ارتعاشات سنگها و تاثیرات آن در بهبود زندگی انسان انجام دهد آن فرصت برای شما از دست رفته باشد.

هفت  خاصیت شگفت انگیز سنگ آمیتیست بر سلامت جسمی

تاثیرات شگفتانه ای که تاکنون کریستال های بنفش آمیتیست بر جسم انسان گذاشته اند بسیار زیاد بوده است:

  • درمان چاقی مفرط
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • ارتقاء سلامت دستگاه گوارش
  • بهبود عملکرد غدد درون ریز و تنظیم هورمون ها
  • بهبود ظاهر پوست , کمک به درمان اگزما ، جوش و لک و پیس
  • تسریع درمان بیماری های تنفسی و ریه
  • کاهش سردرد های میگرنی  و عصبی
فروش رفت
نگین آمیتیست
انگشتر نقره آمیتیست

480,000 تومان

خواص متافیزیکی سنگ چند منظوره ی آمیتیست

  • محافظت در برابر امواج منفی
  • تعادل و توازن در چاکرای چشم سوم و چاکرای تاجی
  • افزایش بینش و شهود معنوی
  • ایجاد میل به انجام مراقبه و عبادت

به طور کلی انرژی آرامبخش سنگ آمیتیست باعث سکون و آرامش درونی هر فرد می شود و به او کمک می کند به نیروی درونی و انرژی لایتناهی درون خود متصل شود و خرد و آگاهی و هوشمندی انسان افزایش یابد.

در واقع کریستال بنفش آمیتیست با ایجاد حس نیاز  به ارتباط با نیروهای درون و خرد برتر، میل به مراقبه و دعا و عبادت را در انسان تقویت می کند.

سنگ آمیتیست با تاثیرگذاری شگرفی که بر چاکرای چشم سوم(چاکرای ششم) وچاکرای تاجی( چاکرای هفتم ) دارد درک شهودی و بینش های معنوی انسان را افزایش می دهد. و درک شهودی همان چیزی است که در کل مسیر زندگی به آن نیاز داریم و ما را بی نیاز از بسیاری از تکنولوژی های به ظاهر مدرن می کند .و به همین دلیل چشم سوم را منبع خرد و قدرت می نامند.

 درک شهودی همان چیزی است که در انسانهای قدیم که با طبیعت رابطه ی بهتری داشته اند بسیار بیشتر بوده است و ما امروزه تعجب می کنیم که آنها چگونه بدون تکنولوژی های امروزیِ ما زندگی می کرده اند. انسان امروزی به نشانه های جهان هستی و عناصر طبیعی دقت نمی کند و در واقع در خوابی عمیق فرو رفته است و علم را مبدا و مقصد هر چیزی می داند.

ودر آخر اعتقادی تجربه شده  بر این است که کریستالهای آمیتیست انرژی های منفی اطراف شما را جذب می کنند و فضایی از آرامش را در اطراف شما ایجاد می کنند.

نکته ی بسیار مهمی که  گالری رادسام بر آن تاکید دارد آن است که سنگها و کریستال ها به خودی خود شفا دهنده نیستند بلکه کریستال ها به دلیل اینکه میلیونها سال در مادر زمین بوده اند و از انرژی حیاتی (پرانا) و انرژی خورشید بهره برده اند.

سطح ارتعاش بسیار بالایی دارند و زمانی که در کنار بدن فرد بیماری قرار می گیرند به دلیل دارا بودن ارتعاشات بالا و از آن جایی که قابلیت پرتاب انرژی دارند بر روی بدن شخص تاثیر می گذارند و سطح ارتعاش سلولهای بدن او را بالا برده و به این صورت فرایند خود بهبودی در بدن تسریع می یابد.

در اینجا تاکید می کنیم که افراد سالم اگر قبل از بیمار شدن از کریستالها استفاده کنند کمتر بیمار می شوند و در واقع کریستالها در بدن انسان تعادل و توازن ایجاد می کنند.

هشت  تاثیرسنگ آمیتیست بر ذهن و روان شما که نباید از آن غافل شوید:

گالری رادسام دراین بخش از مقاله سعی کرده است بیشترین تاثیراتی را که سنگ آمیتیست بر ذهن و روان و احساسات انسانها دارد را در اینجا جمع آوری کند و مخاطب را با این خواص فوق العاده ی سنگ آمیتیست آشنا کند.

اگر تاکنون هر یک از تجربه های منفی وابسته به ذهن را داشته اید پیشنهاد می کنیم از سنگ آمیتیست استفاده کنید ، آمیتیست در موارد زیر به یاری شما می آید،

  • کمک به رفع بی خوابی
  • کمک به کاهش کابوسهای شبانه
  • کمک به کاهش استرس و اضطراب
  • بهبود تمرکز و افزایش حافظه
  • ایجاد حس آرامش
  • کاهش حس عصبانیت و خشم
  • کمک به ترک عادات نامناسب از جمله اعتیاد
  • کمک به تقویت اراده

به طور کلی سنگ امیتیست کمک می کند ساختار عصبی مغز انسان به تعادل برسد.

بررسی خواص سنگ آمیتیست و ویژگی های آن
سنگ آمیتیست چه ویژگی هایی دارد؟

چگونه از سنگ آمیتیست استفاده کنم؟

بسیاری  می پرسند سنگ آمیتیست را چگونه استفاده کنیم؟ رادسام گالری در این قسمت تمامی اشکال قابل استفاده ی سنگ آمیتیست را به شما معرفی می کند و نحوه ی استفاده از هریک را شرح می دهد. البته استفاده از زیور آلات و جواهراتی که در آنها سنگ آمیتیست به کار رفته کاملا به سلیقی شما بستگی دارد.

سنگ آمیتیست را می توانید به صورت راف ، تامبل شده، و یا به صورت تراش خورده در قالب  جواهرات و زیور آلات استفاده کنید.

قطعه های تامبل شده ی سنگ آمیتیست را به راحتی می توانید درهر جایی با خود حمل کنید،  ویا هنگام مدیتیشن آن را در دست خود نگه دارید  و یا هنگام مراقبه بر روی پیشانی خود و دقیقا در نزدیکی چاکرای چشم سوم قرار دهید.

 اگر می خواهید خوابی آرام داشته باشید موقع خواب  آنرا در زیر بالش و یا در اتاق خواب خود قرار دهید .

میتوانید قطعه های تامبل شده و یا منشوری سنگ آمیتیست را در بطری آب خود قرار دهید و از آن آب بنوشید.

هنگام حمام کردن می توانید تعدادی سنگ آمیتیست تامبل شده را دروان حکام قرار دهید.

از آنجایی که گفته می شود کریستال ها انرژی های را جذب می کنند، توصیه می شود بعد از استفاده آنها را ابتدا با آب روان پاکسازی کنید و سپس یکساعت در نور مستقیم خورشید قرار دهید.

قطعه های راف و کلکسیونی سنگ آمیتیست را می توانید در اتاق خواب در نزدیکترین محل به تخت خواب قرار دهید. آنها را همچنین می توانید بر روی میز کار خود و یا فضای آشپزخانه و هر قسمتی که بیشترین حضور را در آنجا دارید قرار دهید.

قرار دادن قطعه های راف سنگ آمیتیست در محل مراقبه و عبادت هم گزینه پیشنهادی دیگر رادسام گالری است.

همچنین سنگ آمتیست به دلیل رنگ بنفش زیبای آن یک سنگ بسیار محبوب برای استفاده در جواهرات و زیورآلات است ، این سنگ زیبا و آرام بخش می تواند به صورت انگشتر سنگی ، گردنبند، دستبند و یا پلاک گردن آویز همیشه همراه شما باشد و  با این کار به راحتی می توانید انرژی سنگ آمیتیست را در کارهای روزانه با خود همراه کنید و از زیبایی مضاعف آن لذت ببرید.

فراموش نکنید که قلب شما بهترین راهنمای شما در طول مسیر است و شما با ندای قلب خود هر شکلی از سنگ آمیتیست را که بهترین احساس را در شما ایجاد می کند انتخاب و استفاده کنید.

خوشبختانه شما می توانید همه ی اشکال سنگ آمیتیست را به صورت انگشتر نقره ،گردنبند سنگی ،دستبند سنگی ،آمیتیست تامبل شده و سنگ آمیتیست راف از گالری سنگ رادسام بخواهید .