نحوه پاکسازی سنگ ها و شارژ آنها

دنیای سنگ ها و کریستال ها قدمتی ۶۰۰۰ ساله دارد و هزاران نکته ی ناشناخته در مورد سنگ ها وجود دارد که همچنان انسان از آن اطلاعی ندارد ولی آنچه مسلم و اثبات شده است این است که سنگها انرژی های بخصوصی دارند و در اطراف  آنها هاله هایی وجود دارد که با دوربین های مخصوص این هاله ها  قابل مشاهده است، همانگونه که در حال حاضر تقریبا اکثر افراد می دانند که انرژی اطراف بدن انسان و تصویر هاله های انسان قابل اندازه گیری است، دقیقا انرژی اطراف سنگ ها هم با وسایلی مشابه قابل تشخیص است و در زمینه ی تاثیر سنگ ها بر روحیات و رفتارهای انسانها تاکنون آزمایشات نامحسوس بسیاری انجام شده است و در تمام نتایج بدست آمده بدون اینکه شخص مورد بررسی اطلاع داشته باشد تغییراتی در واکنش ها و رفتارهای او به جهت حضور سنگ ها در اتاق مشاهده شده است.

پاکسازی سنگ ها

نکته مهم دیگری که قابل اشاره است این است که سنگ ها حافظه ی سلولی دارند و تحت تاثیر انرژی های محیط قرار می گیرند، و لیکن تاکید بر آن است که وقتی سنگی را از محیطی دیگر وارد محل زندگی خود می کنید حتما پروسه ی پاکسازی سنگ ها و شارژ مجدد  آن را انجام دهید.

روش پاکسازی سنگ ها و شارژ آنها

روش اول : پاکسازی سنگ ها با نمک دریا

در این روش بایستی پاکسازی سنگ ها با نمک دریا انجام شود.

1.ابتدا  سنگ خود را داخل  یک ظرف نمک دریا قرار میدهیم،

2.در حین قرار دادن  سنگ داخل ظرف  نمک، بایستی به زبان حال و ساده و به تعداد هفت مرتبه به سنگ دستور دهید که من می‌خواهم همه انرژی های  منفی ( و حتی میتوانید دستور دهید هم انرژی های منفی و هم انرژی های  مثبت) که داخل این سنگ هست، از سنگ خارج و به داخل نمک داده شود.

قبل از گذاشتن سنگ در نمک نیز می‌توانید سنگ را در کف دستتان بگذارید و نزدیک نمک قرار دهید و با اشاره و حرکت دستتان از سنگ به نمک دریا ( اصطلاحا جارو کشیدن ) هفت مرتبه دستور دهید که انرژی‌های منفی از آن خارج شود و به داخل نمک وارد شود.

*نکته جالب این هست که خیلی وقت ها میتوانید تکنیک جارو کشیدن  را  برای قسمتی از بدن که احساس درد میکنید انجام دهید و فقط کافی است تا با اشاره قسمتی که درد دارد به سمت بیرون به آن دستور دهیم و بگوییم  “درد از بدن من خارج شو” و در کمال تعجب متوجه خواهید شد درد کاسته میشود البته با توجه به قدمت درد و نوع درد قطعا متفاوت خواهد بود.

-باید در نظر داشته باشید هر میزان سنگی داشته باشید بایستی  آن را داخل یک ظرف و کاسه بزرگ تر قرار دهید تا کامل نمک دریا سنگ ها را در دل خود قرار دهد، در واقع  با توجه به حجم سنگ، میزان نمک  باید تغییر کند، فرضا اگر شما 100 گرم از سنگ را دارید حتماً باید یک حجمی مثل یک کاسه بزرگتری باشد که این سنگ را در دلش قرار دهید، ولی اگر بخوایم سنگ با حجم کمتر مثلا حدود 10 گرم را قرار دهیم قطعاً یه کاسه‌ی کوچک‌تری از نمک دریا را نیاز دارید.

-اگر نمک دریا به صورت نمک ریزتر باشد قطعا بهتر و مناسب تر است چون پوشانندگی بهتری خواهد داشت.

-شایان ذکر است نمک دریا استفاده شده دیگر  قابل استفاده نیست و  بهتر است که به آب جاری داده شود و  یا در سینک ظرفشویی  منزلتان بریزید تا شسته و خارج  شود و باز هم تاکید میکنیم که دیگر  آن نمک برای چند بار پاکسازی سنگ ها مناسب نیست

-نکته دیگر اینکه هفت بار دستوردهی به سنگ را میتوانید هم در ذهن و هم با  صدای بلند بگویید، ولی ترجیحا گفتن با صدای بلند به دلیل پخش شدن صدا در محیط بهتر است چرا که یک سری ارتعاشات تولید میشود که انرژی بیشتری دارد ولیکن اگر در ذهن  هم بگویید مطمئن باشید که خیلی عالی خواهد بود.

3.سنگ را به مدت 7 ساعت بایستی در درون نمک دریا  قرار گیرید و اگر سنگ شما قدیمی است و انرژی آن برای شما نشناخته میباشد بهتر است که تا 24 ساعت قرار گیرد و اگر قدمت بالایی داشته باشد حداقل ۷ روز بایستی در نمک دریا  نگهداری شود و در این حالت حتما میزان نمک دریا بایستی بیشتر ( حداقل دوبرابر حجم سنگ) باشد.

*نکته بسیار مهم این است که بهتر است کاسه نمک شما که سنگ های نمک شما در آن قرار دارد در محیطی با ویژگی های زیر قرار بگیرد:

-کم تردتر و دور از چشم عموم باشد.

-در محیط ساکت تر قرار گیرد.

-محیط طبیعی‌تر باشد که این محیط طبیعی حتی در کنار چند گلدان نیز میتواند باشد.

-ترجیحا  اول صبح زود انجام دهید که کسی بیدار نیست و سکوت بیشتری حاکم است، ساعت ۳ الی 4 صبح بسیار مناسب است

-در زمان ماه کامل و  اول ماه قمری نیز بسیار مناسب میباشد.

-بهتر است پاکسازی سنگ های ماه تولد در همان ماه انجام شود یعنی در ماه تولد خودتان انجام شود.  بعنوان مثال سنگ آمیتست که مربوط به بهمن میباشد ترجیحا در ماه بهمن پاکسازی گردد.

مجدد خاطر نشان میکنیم موارد فوق بهتر است که انجام شود چرا که سطح انرژی محیط تاثیر گذار است و هدف ما ارایه تمام نکات برای پاکسازی بهتر میباشد ولیکن اگر در زمان های دیگر و شرایطی دیگری نیز انجام شود پاکسازی سنگ شما انجام خواهد شد.

حتما پس از پاکسازی سنگ ها بایستی شارژ نیز انجام شود که در ادامه مطلب به  آن اشاره خواهیم کرد.

پاکسازی سنگ ها با نمک

روش دوم : پاکسازی سنگ با آب نمک

1. در یک ظرف استیل نمک دریا را در داخل آب می‌ریزیم و میگذاریم بماند.

به محض اینکه آب نمک درست کردیم سریع سنگ را  داخل آب قرار ندهید و  بگذارید حداقل 7  تا ۲۰ دقیقه بماند، کمتر از ۷ دقیقه و بیشتر از ۲۰ دقیقه هم نیاز نیست که این محلول بماند.

2.سپس سنگ را به مدت ۵ دقیقه تا ۲۰ دقیقه داخل آن آب نمک قرار میدهید.

با توجه به سنگتان، چرا که بعضی از سنگ‌ها نسبت به آب نمک حساسیت دارند و اگر صرفا ۵ دقیقه قرار دهید دیگر نگران نباشید، چون معمولاً هیچ اتفاقی نمی‌افتد ولی بعضی سنگ ها مثلاً لاجورد و مرجان ممکن است واکنش نشان بدهد، پس قطعا روش اول راحت‌ترین و مطمین تر است و روشی است که با خیال راحت می‌توانید انجام دهید.

3.در ادامه سنگ را از کاسه آب نمک خارج ‌کنید چون با آب هست باید آبکشی داشته باشید، در روش اول پاکسازی سنگ آبکشی نیاز نیست ولیکن در روش دوم آبکشی نیاز است.

کلیه اصولی که در خصوص پاکسازی سنگ در روش اول گفته شد مانند محیط قرار گیری سنگ و زمان قرار گیری آن و تعداد دفعات دستور دهی بایستی در روش دوم نیز اجرا شود.

پاکسازی سنگ با چوب پالو سانتو

روش سوم : پاکسازی سنگ ها با دود

روش سوم پاکسازی سنگ ها به صورت دود میباشد،  این شیوه به این صورت است که یک چوب پالو سانتو را رنده می‌کنیم و با اسفند با هم مخلوط می‌کنیم و آتش میزنیم و سنگ خود را به مدت حداقل ۵ تا ۱۵ دقیقه در معرض دودی که از چوب پالو سانتو و اسفند ساطع میشود قرار میدهیم.  

پاکسازی سنگ ها هر چند وقت یکبار بایستی انجام شود؟

-اینکه هر چند وقت یکبار باید پاکسازی سنگ ها را انجام دهید، کاملا بستگی به سنگتان دارد و هرچه محیطی که میروید آلودگی‌های بیشتری داشته باشد قطعاً  نیاز داریم که پس از آن پاکسازی انجام شود.

-نکته جالب این است که سنگ با شما صحبت میکند و شما حس می‌کنید که سنگ نیاز به پاکسازی دارد، معمولا به این صورت است که دوست ندارید در دستتان بگیرید و یا احساس می‌کنید خیلی سریع گرم میشود.

طبع سنگ سرد است ولی وقتی شروع می‌کند به گرفتن انرژی‌های ما، خیلی سریع شروع به گرم شدن میشود،  اگر خیلی سریع گرم  ‌شود   قطعا  نیاز به پاکسازی دارد.

شارژ کردن سنگ ها

شارژ سنگ‌ها بر مبنای اینکه هر سنگ مربوط به چه چاکرایی هست انجام میشود (که در مقاله جداگانه به سنگ های مربوط به هر چاکرا اشاره خواهیم کرد) 

در خصوص شارژ سنگ ها بایستی موارد زیر را در نظربگیریم:

چاکرای ۱، ۲، ۳  انرژی خورشید را لازم دارد.

و چاکرا 4 ، هر دو انرژی خورشید و انرژی ماه را لازم دارد.

و  چاکرای ۵ ۶ و ۷  نیز  بایستی با  انرژی ماه شارژ گردد.

1.در ابتدا اگر مربوط به چاکرای ۱، ۲، ۳  بود  به تعداد هفت مرتبه به سنگ دستور دهید که میخواهید انرژی‌های محیط را جمع کند مثلا بگویید انرژی کائنات، انرژی مثبت خورشید، انرژی توانمندی و پویایی خورشید و انرژی مثبت کائناتی که الان اطراف من هست را برای این سنگ میخواهم.

و یا اگر مربوط به چاکراهای 5،6 و 7 بود که بایستی در زیر ماه باشد، انرژی های محیط و ماه را درخواست میکنید،

و اگر مربوط به چاکرا 4 بود هر دو انرژی ماه و خورشید و البته انرژی های مثبت کاینات را درخواست میکنید.

 در واقع انرژی هایی که قرار است سنگ جذب کند را درخواست میکنید.

2.سپس سنگ را حداقل به مدت 7 ساعت بایستی در زیر نور آفتاب و یا ماه بگذارید.

و  همانطور که در بالا گفتیم اگر سنگ مربوط به چاکرا 4 هست که بایستی هم انرژی خورشید و هم انرژی ماه را دریافت کند، بایستی به مدت ۲۴ ساعت در زیر نور خورشید و ماه بماند.

3. در پایان مجدد سنگ‌هایی که بعد از ۷ ساعت از انرژی خورشید یا ماه سرشار شدند را در دست میگیرید، به سنگ نگاه میکنید و باز هم به تعداد 7 مرتبه دستور دهی را انجام می دهید. 

**به این صورت  میگویید که من این سنگ را برای پولسازی و یا برای درمان میخواهم  و  یا برای انرژی‌های چاکرای ۱ ۲ یا ۳ یا … می‌خوام از این سنگ استفاده کنم

مثلا برای چاکرا های اول پول، شجاعت، ثروت و … ( آنچیزی که مربوط به هر چاکراست که در مقالات بعدی به آن اشاره میکنیم) را طلب کنید و یا مثلا برای چاکرا 5 صدای زیباتر و یا برای چاکرا 6 و 7 شهود های بیشتر را طلب کنید.

مجدد اشاره میکنیم که 7 بار بایستی این دستور دهی انجام شود.

-شایان ذکر است  اگر سنگ‌ها مربوط به سه چاکرای اول باشد که به انرژی روز و خورشید برای شارژ نیاز دارد، آنها را در دست راست خود میگذاریم.

و  اگر سنگ‌ها مربوط به چاکرای ۵، ۶ و ۷ بود، به  انرژی ماه کامل نیاز داریم و برای دستور دهی باید در دست چپ قرار گیرد.

شاید برایتان جذاب باشد >>>>>>

چند نکته مهم در خصوص سنگ ها

– بسیار خوب است که برای سنگتان اسم بگذارید و  مثل یک فرد و مثل یک دوست به آن نگاه کنید چرا که هر چه بیشتر با سنگتان ارتباط بگیرید، خیلی انرژی بالاتری ساطع میکند و حتی میتوانید اسمتان را به سنگ اعلام کنید تا سنگ بداند که صاحبش چه کسی هست

-در حد ممکن سعی کنید دیگران به سنگ هایتان دست نزنند.

-هر بار که خواستید با سنگتون دستوری بدید و یا پاکسازی کنید بهتر است که از ۷ مرتبه کمتر نباشد.

– سنگ ها در موقع شارژ و اعلام و دستور دهی نیز همانند پاکسازی  در  محیط طبیعی و یا کنار  چند گلدان و در محیطی ساکت باشد.

-این موضوع بسیار حایز اهمیت است که هیچ کدام از موارد گفته شده را  به خودتان سخت نگیرید که از دنیا و انرژی سنگ‌ها غافل شوید و  ما به نکات بسیاری اشاره کردیم تا بهترین باشد و همیشه در صورت خواست شما شرایط بهترین نیز محیا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش سوم : پاکسازی سنگ ها با دود

روش سوم پاکسازی سنگ ها به صورت دود میباشد،  این شیوه به این صورت است که یک چوب پالاسانتور را رنده می‌کنیم و با اسفند با هم مخلوط می‌کنیم و آتش میزنیم و سنگ خود را به مدت حداقل ۵ تا ۱۵ دقیقه در معرض دودی که از چوب پالاساندور و اسفند ساطع میشود قرار میدهیم.  

پاکسازی سنگ ها هر چند وقت یکبار بایستی انجام شود؟

-اینکه هر چند وقت یکبار باید پاکسازی سنگ ها را انجام دهید، کاملا بستگی به سنگتان دارد و هرچه محیطی که میروید آلودگی‌های بیشتری داشته باشد قطعاً  نیاز داریم که پس از آن پاکسازی انجام شود.

-نکته جالب این است که سنگ با شما صحبت میکند و شما حس می‌کنید که سنگ نیاز به پاکسازی دارد، معمولا به این صورت است که دوست ندارید در دستتان بگیرید و یا احساس می‌کنید خیلی سریع گرم میشود.

طبع سنگ سرد است ولی وقتی شروع می‌کند به گرفتن انرژی‌های ما، خیلی سریع شروع به گرم شدن میشود،  اگر خیلی سریع گرم  ‌شود   قطعا  نیاز به پاکسازی دارد.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.